سقف فرش

فرشی به وسعت سقف

سقف فرش

فرشی به وسعت سقف

Coving - راهنمای معامله گران

Coving - راهنمای معامله گران 

محصولات coving در بین صاحبان خانه محبوب هستند زیرا می توانند از آنها برای تزئین خانه یا تخت خانه خود ارزان استفاده شود. در نتیجه ، بسیاری از مراکز انجام کار خودتان در انگلستان ، مجموعه گسترده ای از نقش و نگارها را ارائه می دهند.

برای تزئین اتاق های مختلف در یک خانه می توان از محصولات coving در فضای داخلی استفاده کرد. برای تزئین قسمتهای اطراف کانونهای بیرونی شینگل خانه می توان از سایر حکاکیها در فضای باز استفاده کرد.

این انتخاب گسترده از نقش و نگارها می تواند برای برخی از بازرگانان یافتن بافت های مناسب برای انجام یک پروژه تزئین را دشوار کند. بنابراین ، در اینجا یک راهنمای مفید آورده شده است که می تواند به متخصصان کمک کند تا در مورد انواع خمیده های موجود بیشتر بدانند.

برای شروع ، بیایید در مورد اینکه چه چیزهایی هستند یاد بگیریم. حفره ها قالب هایی هستند که برای اهداف تزئینی در خانه ها استفاده می شوند.

Covings به طور خاص محصولات قالب ریزی و سازه ای طراحی شده است که در گوشه گوشه دیوارها ، سقف ها و لبه های یک خانه استفاده می شود تا ظاهر خانه را زنده کند. برخی از حفره ها نوارهایی عمودی از مواد هستند که به صورت نوارهای باریک و طولانی قالب و قالب بندی شده اند که از نظر عرض و طول متفاوت هستند. این محصولات در پروژه های داخلی مفید هستند زیرا شکل نازک آنها معمولاً اکثر طراحی اتاق خواب و اتاق نشیمن را به خوبی تکمیل می کند.

از دیگر نقش های برجسته می توان به طاق ها و قالب های معماری اشاره کرد. این محصولات غالباً در فضای باز برای تزئین قسمتهای بین لبه های خانه یا برآمدگی های خانه مورد استفاده قرار می گیرند. این مورد به این دلیل است که اندازه بزرگتر و طول گسترده تر محصولات به راحتی برای تزئین لبه های جلو و منزل یک خانه استفاده می شود.

پیچ ها به طور معمول از انواع مختلفی از مواد ساخته می شوند. به عنوان مثال ، بسیاری از بافت های داخلی از پلی اتیلن یا پلی اورتان ساخته می شوند. این مواد به دلیل سبک بودن و نگهداری آسان برای بسیاری از خمیدگی های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این ، به نظر می رسد که بسیاری از بازرگانان از استفاده از انحناهای ساخته شده از پلی اتیلن یا پلی اورتان لذت می برند ، زیرا برش آنها در اولین بار آسان است.

از طرف دیگر ، برخی از بافت ها از گچ و چوب ساخته می شوند. استفاده از این محصولات معمولاً گرانتر است زیرا برای تولید و استفاده نیاز به نیروی کار اضافی دارند. در نتیجه ، اغلب توسط متخصصان برای تکمیل پروژه های سطح بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

سرانجام ، در اینجا برخی از اطلاعات وجود دارد که می تواند به تجار کمک کند تا در مورد چگونگی استفاده از انحراف در پروژه های خودتان بدانند.

در پروژه های دکوراسیون داخلی و خارجی می توان از خراط استفاده کرد. به عنوان مثال ، غرفه سازی اغلب در فضای بسته در اتاق نشیمن ، اتاق خواب یا چاله هایی استفاده می شود که شکلی جعبه ای دارند تا ظاهر اتاق را نرمتر کند. علاوه بر این ، می توان از مناجات در فضای باز برای تزئین قسمت های اطراف کانون های بیرونی خانه مانند لبه های جلو یا برآمدگی های خانه نیز استفاده کرد.

حفره ها برای اهداف تزئینی مفید هستند زیرا به پنهان نگه داشتن درزها در جایی که دیوار و سقف یا لبه ها در یک زاویه قرار می گیرند کمک می کند. در نتیجه ، امروزه استفاده از محصولات coving محبوب است زیرا آنها به صاحبان خانه اجازه می دهند پروژه های نوسازی با هزینه بیشتری را پشت سر بگذارند.

                


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد