سقف فرش

فرشی به وسعت سقف

سقف فرش

فرشی به وسعت سقف

انطباق با تغییرات جدید اقتصادی روند بازاریابی دیجیتال B2B B2B در سال 2020

همانطور که فارستر پیش بینی می کند ، آینده برای بازاریابی دیجیتال تا سال 2023 درخشان است. تغییرات مهم در B2B از B2C خریداران هزاره بیشتری را به خرج می دهد. از آنجا که 2020 در آستانه پایان است ، در اینجا بهترین روند پلت فرم دیجیتال B2B در این سال وجود دارد:
فروشگاه های آنلاین B2B به سیستم عامل های خدمات تبدیل می شوند
همانطور که B2B به اینترنت منتقل می شود ، تماس شخصی با فروشنده همچنان یک پایه است. این بدان دلیل است که مشتریان همیشه پاسخ های آنلاین سوالات خود را دریافت نمی کنند. حدود 76٪ از مشتریان قبل از تصمیم به خرید محصولات جدید به نماینده فروش شخصی نیاز دارند.
در سال 2020 ، سیستم عامل های دیجیتال B2B اجازه می دهند فروشگاه های وب ساده به یک سیستم تجارت الکترونیکی مهاجرت کنند که طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهد. این تنظیم به شرکت کنندگان B2B اجازه می دهد اطلاعات و مشخصات محصول را داشته و برای مشاوره یک به یک قرار ملاقات بگذارند.
خریداران B2B این کار را خودشان انجام می دهند
سیستم عامل های کامل B2B انفجار محتوا را ارائه می دهند. خریداران می توانند کالاهایی را پیدا کنند که ارزش شناختن آنها را داشته باشد و همچنین فروشگاه اینترنتی که آنها را می فروشد.
از آنجا که خریدار تمام اطلاعات مربوط به محصولات را در اختیار دارد ، باعث افزایش استقلال خریدار در تصمیم گیری می شود. سیستم عامل های دیجیتال B2B به درگاه های سلف سرویس تبدیل می شوند که در صورت عدم نیاز به تماس با نمایندگان فروش ، سرعت خریداران کم نمی شود.
آنچه به این سیستم کمک می کند ، پایگاه های دانش در قالب س ofالات متداول ، پست های وبلاگ ، راهنماها ، دستورالعمل های ویدیویی و سایر مطالب است. شرکت کنندگان در B2B می توانند یک مرجع فروشگاه واحد داشته باشند که بیشتر مشتریان به آن احتیاج دارند.
بازارها همچنان غالب هستند
بازارها در حال تبدیل شدن به ستون فقرات در سیستم عامل های B2B هستند. خریداران آنها را دوست دارند زیرا این امکان را برای استفاده از فیلترها برای جستجوی موارد خاص فراهم می کند. مقایسه قیمت ها و محصولات آسان تر می شود. اکثر سیستم عامل ها همچنین به خریداران اجازه می دهند تا هزینه تأمین کنندگان مختلف و زمان تحویل آنها را با یکدیگر مقایسه کنند.
تحلیلگران صنعت پیش بینی می کنند که طی دو سال ، نیمی از سفارشات تجارت الکترونیکی B2B از طریق بازار انجام می شود. نکته منفی این امر این است که فروشندگان به نحوه رتبه بندی و ارائه محصولات محدود می شوند.
اکنون همه چیز به B2B خلاصه می شود
سرانجام تمام خواسته های نوآوری B2C به B2B رسید. در میان تمام مزایا ، سرعت مهمترین مورد است. از آنجا که مشتریان B2B به خدمات سریعتر نیاز دارند ، سیستم عامل های B2B با تسویه حساب کوتاه تر ، سفارشات سریع و تحویل سریع این نیاز را درک می کنند.
برجسته ترین پلت فرم مدرن B2B پیشنهادات لیست خرید خودکار را ارائه می دهد. این قدرت پایگاه داده را نشان می دهد. تاریخچه سفارش و کاتالوگ محصولات منطبق در سیستم عامل در دسترس مشتریان است.
روند دیگر در سیستم عامل های دیجیتالی B2B این است که خریداران می توانند در اکسل لیست سفارشات خود را بسازند. این لیست با SKU و تعداد موارد موجود در هر گروه ، تسریع در روند پرداخت و جریان خرید کلی ، کامل است.
نتیجه
تغییرات تکنولوژیکی با تعمیق دهه جدید سرعت می گیرند. برای مرتبط ماندن مشاغل B2B ، استفاده از سیستم عامل های دیجیتال B2B امری کلیدی است. این کانال ها دارای ویژگی هایی هستند که نیازهای متنوع خریداران را برطرف می کنند.
چهار روند برتر پلت فرم دیجیتال B2B در سال 2020 که در بالا ذکر شده است ، تعدادی از نیروهای محرکه هستند که می توانند این بخش را متحول کنند. Nuclu با گسترش شبکه شرکت کنندگان در B2B و ارائه راه حل های بازاریابی آنلاین بهتر برای همه ، قصد دارد مزایایی را به کاربران خود ارائه دهد.
                

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد